Ilahduttavaa syksyä!

Syyskesän tervehdys ammattiosaston hallitukselta

Heippatirallaa!

Kesä alkaa hiljalleen vaihtua syksyksi ja uudet toiminta- ja lukuvuodet on aluillaan niin varhaiskasvatuksessa kuin koulumaailmassakin. Kesän helteet on tältä vuodelta varmaan taputeltu ja syksy tuo viileämmät säät tullessaan. Webmaster ainakin on erittäin onnellinen kun säät viilenee. Ja kohta voi alkaa bongailemaan ruskaa ja muita syksyn merkkejä, sienestäjät ja marjastajat voi alkaa valmistautua lähestyvään satokauteen, mikäs sen mukavampi tapa huolehtia omasta hyvinvoinnista kuin viettää vapaa-aikaansa Suomen kauniissa luonnossa, luonnonantimia talteen keräillen.

Turnausväsymys vaivaa varmasti jo jokaista, ketä enemmän, ketä vähemmän. Mutta vielä tarttis jaksaa jatkaa koronan kanssa elämistä, se ja rajoitukset kun ei tunnu häviävän kulumallakaan. Koitetaan jokainen tsemppailla itseämme ja työkavereita, miksei sukulaisia, kavereita ja tuttaviakin, joillain pienillä koronaturvallisilla teoilla.
Muistetaan käsihygienia, turvavälit, maskit (jotka niitä voi käyttää) ja rokotteitahan suositellaan otettavaksi..
Vaikealta, rankalta ja väsyttävältä tuntuu nyt, mutta kyllä tästä selvitään ja sitten kun joskus koittaa se päivä, kun vihdoin maailma vapautuu rajoitteista ja päästään koronasta eroon... niin tiedetäänpähän miltä lehmistä tuntuu kun pääsevät pitkän navetassa vietetyn talven jälkeen ensimmäistä kertaa ulkolaitumille. Sitä päivää odotellessa!

Ihanaa, ilahduttavaa ja ruskan värjäämää syksyä kaikille lukijoille!

Terveisin ammattiosaston hallitus