Syysterveiset, syysterveiset!

Syksyinen tervehdys ammattiosastosi hallitukselta. Lukaisehan läpi. :)

Heissansaa!

Kesä ja kesälomat alkaa olla kaukainen muisto enää ja arkinen aherrus asettunut uomiinsa; uudet tiimit, lapsiryhmät ja luokat alkaa hiljalleen ryhmäytyä ja yhteiset toimintamallit sujua. Ulkonakin alkaa hiljalleen ruska tehdä tuloaan ja säätila on tässä nyt viimeisen viikon ajan jo ollut kovin syksyinen. Allekirjoittaneelle sopii erinomaisen hyvin, että lämpötilat laskee; helpompi hengittää kun ei aurinko enää paahda.

No, mutta. Lätinät sikseen.
Superin sivuilla (www.superliitto.fi) on aika selkeästi ilmaistu, mitä mieltä liittomme on hallitusohjelmasta ja syksyn edetessä saattaa liitolta tulla postia aiheeseen liittyen, joten onhan yhteystiedot (sähköposti, työnantajan tiedot ynnä muut) ajan tasalla? OmaSuperissa kannattaa käydä tarkistamassa ja tarvittaessa päivittää, niin et jää lehdellä soittelemaan.

Ammattiosaston toiminnasta sen verran, että tulevien tapahtumien osioon on lisätty kutsut tulla

• tutustumaan lattaritansseihin (pe 08.12. klo 17:00 Herttoniemenrantaan)
  • askartelemaan joulukortteja (ke 22.11. klo 17:00 Alppilaan)

Ammattiosaston sääntömääräinen syyskokous lähestyy, tarkemmat ilmoittautumistiedot tulee aivan lähipäivinä, seurailehan tarkkaan!
Kotisivuilla on myös tietoa luottamusmiesvaaleista ja niissä äänestämisestä, lukaisepahan ohjeet että tiedät mitä tehdä.

Hallitus toivottaa teille kaikille aivan mielettömän ihanaa alkanutta syksyä!