Joulukirje

Joulu lähestyy ja on pikkuhiljaa aika rauhoittua työn ääreltä. Ennen sitä haluaisin sanoa muutaman asian.

Ennen kaikkea iso kiitos, että olette jaksaneet työskennellä korona arjen keskellä. Ottaa vastaan uudet ohjeet, noudattaa niitä ja silti kaikkien suositusten ja rajoitusten keskellä olette tehneet laadukasta varhaiskasvatusta. KIITOS siitä!!

Tiesittehän, että SuPerissa käynnistyi 15.10.2020 jäsenhankintakilpailu teemalla Liity SuPer-voimiin. Jokainen teistä voi osallistua kilpailuun ja kannattaakin kysyä työkaveriltaan kuuluuko hän jo SuPeriin. Suosittelijana sinä saat 30€ arvoisen lahjakortin joka käy yli sataan eri liikkeeseen, josta varmasti jokainen löytää mieleisensä. Alla olevan linkin kautta voi käydä lukemassa lisää kilpailusta! (Kopioi linkki ja vie se osoitekenttään, jos ei toimi suoraan.)

Sääntömääräinen syyskokous saatiin vietyä läpi Hotel Arthurin hyvissä puitteissa. Kokoukseen oli mahdollista osallistua myös teamsin kautta. Kokouksessa hyväksyttiin ensivuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio. Pyrimme järjestämään toimintaa ensi vuonna rajoitukset huomioiden. Ilmoitamme toiminnastamme ammattiosaston kotisivuilla, sähköpostilla ja ammattiosastomme Facebook sivuilla.

Meidän ammattiosastolla on menossa kysely siitä, miten voisimme kehittää toimintaamme sellaiseksi, että se palvelisi juuri sinua parhaiten. Jos et ole vielä käynyt vastaamassa, tee se nyt! Kaikkien vastaukset ovat tärkeitä! Kiitos jo niille, jotka ovat kyselyyn vastanneet. Alla linkki josta pääset suoraan kyselyyn.

Ammattiosastomme kaipaa lisää yhdysjäseniä. Jos haluat toimia aktiivisemmin ja janoat lisää tietoa, tämä voisi olla sinun juttu. Rohkeasti mukaan vaan. Lisätietoa voi kysyä johanna.hyrske(at)hel.fi vastaan mielelläni! Yhdysjäseneksi ryhtyminen on helppoa alla olevasta linkistä.

Ja vielä viimeisenä vaan ei vähäisempänä asiana. Olethan muistanut käydä tarkistamassa oma SuPerista omat tietosi, että ne ovat oikein? Voit myös vinkata asiasta kaverille, jos hän ihmettelee, ettei saa esimerkiksi sähköpostia ammattiosastolta. Alla linkki sivulle, josta pääsee jatkamaan kohti oma SuPeriin kirjautumista.

Rauhallista Joulua kaikille toivoo AO 814 PJ Johanna Hyrske.